کدخبر: ۱۷۷۵۲۰
۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵
چاپ

در نشست خبری فرمانده سپاه دنا با اصحاب رسانه؛

برنامه های هفته بسیج در شهرستان دنا تشریح شد

سرهنگ پاسدار صادق عرفانی مقام فرمانده سپاه دنا طی نشست خبری با خبرنگاران برنامه های هفته بسیج در شهرستان دنا را تشریح کرد.

به گزارش سفیردنا؛ سرهنگ پاسدار صادق عرفانی مقام فرمانده سپاه دنا طی نشست خبری که با اصحاب رسانه پیرامون هفته بسیج برگزار شد برنامه های هفته بسیج در شهرستان دنا را تشریح کرد. 

 

وی افزود: از مهمترین برنامه های این هفته را غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان معسر، دیدار با امامان جمعه هر دو بخش در شهرستان، یادواره شهدای پایگاهی و آبروی محله در سطح شهرستان، میقات صالحین و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه خواهد بود.

 

سرهنگ عرفانی همچنین برگزاری اولین رویداد استارت آپ تولید محتوای دیجیتال در شهرستان دنا، نشست‌های بصیرتی و روشنگری در مدارس و پایگاه‌های مقاومت با موضوع جهاد تبیین، برگزاری اردوهای جهادی در برخی مناطق جهت محرومیت زدایی و همچنین رزمایش جهادگران فاطمی، حضور مقتدرانه همه آحاد مردم و بسیجیان تحت رزمایش اقتدار در ۵ آذر را جزو برنامه های اجرایی این هفته عنوان کرد.

 

وی در ادامه به نحوه تشکیل بسیج مستضعفین بنا به دستور و فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اشاره کرد و افزود: یکی از برکات بسیج این است که در هر جا و در هر زمانی که مورد نیاز باشد در صحنه حضور پیدا می‌کنند و نقش آفرینی دارند که نمونه آن در زمان شیوع بیماری کرونا، سیل های اخیر ، زلزله و .... بوده است.

 

فرمانده سپاه دنا گفت: حضور بسیج همواره در همه برهه های حساس کشور ملموس بود و خدمات ارزنده ای توسط بسیجیان به مردم صورت می‌گرفت.

 

وی همچنین در خصوص حوادث و اغتشاشات اخیر مواردی را عنوان کرد و گفت: در این حوادث اخیر دشمن دنبال جنگ ترکیبی و جنگ شناختی است لذا باید همه هوشیاری و بصیرت خودمان را بالا ببریم تا بتوانیم نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم و پیروز از این میدان بیرون بیاییم.

 

سرهنگ عرفانی مقام به فریب خوردگان حوادث اخیر تذکر داد که هر چه زودتر به آغوش ملت برگردند و خط و مسیر خودشان را از دشمن جدا کنند و خطاب به کسانی که لیدری اغتشاشات را بر عهده دارند و صحنه ها را هدایت می‌کنند یادآور شد که منتظر مشت محکم و پولادین ملت باشید و اگه دست از این کارهای خبیثتان برندارید به زودی زیر پای ملت آگاه و بابصیرت له خواهید شد.

 

انتهای پیام/