کدخبر: ۱۷۶۸۶۲
۰۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۶
چاپ

امام جمعه سی سخت مطرح کرد؛

شهادت سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرد/ غلبه نرم افزاری یعنی به حاشیه کشاندن امریکا و صهیونیسم

حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی یکی از آیات الهی است که انقلاب را زنده کرد، گفت: مکتب حاج قاسم راه را از بیراهه نشان داد و مانند ستاره ای در شب برای نسل جدید میدرخشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا، امام جمعه سی سخت به مناسبت فرارسیدن یکمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: خدا را شاکریم که در این شرایط سخت کرونایی توفیق حیات و خدمت به مردم را داده است، ایام الله هایی پیش رو را گرامی میداریم، شهادت بانوی دو عالم که حجت خداوند بر عالمیان است را در پیش داریم که تسلیت عرض می کنم خدمت امام عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری و همه اعزه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)را، همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی چهره شاخص و بین المللی مقاومت و همرزمش شهید ابومهدی المهندس را در پیش داریم که شر داعش را کم کرد و حقیقتا در مقابل او سر تعظیم فرود می بریم.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد افزود: خط مبارزه با طاغوت از زمان حضرت موسی (ع) تا کنون ادامه دارد، انسجامی که شهید سلیمانی به وجود اورد مصداق بارز ایام الله است، میتوان گفت شهادت حاج قاسم یکی از آیات اللهی است، انقلاب را زنده کرد، مسیر حق و باطل را برای کسانی که ابهام داشتند روشن کرد و ماهیت دشمن را نشان داد، گاهی اوقات جامعه خفته را سخنرانی و موعظه بیدار نمیکند، ولی شهادت حاج قاسم باعث روشن شدن راه شد.


 

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی یکی از آیات اللهی است که انقلاب را زنده کرد، گفت: این شهید بزرگوار هم با وجودش خدمت به انقلاب کرد و هم با خونش انقلاب را بیمه کرد، مکتب حاج قاسم راه را از بیراهه نشان داد و مانند ستاره ای در شب برای نسل جدید میدرخشد.

 

امام جمعه سی سخت ضمن گرامیداشت شهادت شهید فخری زاده گفت: این شهید بزرگوار که مظلومانه شهید شد استمرار راه حاج قاسم بود، و در راه خدا شهید شد به جرم اینکه در مسیر حق ایستاده بود.

 

 

وی بیان کرد: امروز در شرایط خطیری هستیم، باید این مسیر را با بصیرت و صبر پشت سر بگذاریم،  ما باید پیشتاز در کمک رسانی باشیم همانطور که سپاه و بسیج نشان داده در کنار مردم هستیم، باید تلاش کنیم به فضل الهی این انقلاب و این پرچم را به سر منزل مقصود برسانیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین مصباح گفت: در سخنرانی های شهید سلیمانی که بنگریم می بینیم خداوند چنان بصیرتی در سایه تقوا و اخلاص به ایشان داده بود که نشان دهنده ارادت وی به اهل بیت و ائمه بوده است، همانگونه که مقام معظم رهبری در شأن وی می فرمایند این "رفیق خوشبخت ما"، و سخنانی که می فرمایند نشان از بصیرت عمیق نسبت به ولایت است.

 

حاج قاسم سلیمانی افتخار اهل بیت افتخار  ایران است و وجودش و خونش پرثمر و با برکت بود اکنون ما در دوره پسا حاج‌قاسم هستیم، از طرفی می بایست انتقامش را بگیریم و هم مصائب و مشکلات زیاد شده است  که به فضل الهی با بصیرت جهان را از دست ظالمان نجات خواهیم داد و غلبه نرم افزاری که حضرت آقا فرمود یعنی ظالمان آمریکا و صهیونیسم نابود می شوند و به حاشیه بروند و الحق بستر و فضای جبهه حق برای ظهور صاحب عدالت فراهم کنیم.

انتهای پیام/