کدخبر: ۱۷۶۸۶۱
۰۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۳
چاپ

در نشست هم اندیشی نهم دیماه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی شهرستان دنا مطرح شد؛

فضای مجازی محوریت اجرای برنامه ها در ایام کرونا شده است/ حماسه نه دی مسیر حق را برای کسانی که ابهام داشتند روشن کرد+تصاویر

با حضور ائمه جماعت مساجد شهر سی سخت و فرمانده سپاه شهرستان دنا نشست هم اندیشی دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دفتر امام جمعه شهر سی سخت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا، فرمانده سپاه شهرستان دنا در این نشست هم اندیشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، فرا رسیدن دهه فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) تسلیت گفت و همچنین دهه بصیرت و سالروز حماسه نهم دی ماه را گرامیداشت.

 
 
سرهنگ ستوده نیا شعار دهه بصیرت و ولایت (۹دی) را بصیرت فاطمی ، ولایت مداری ، مقاومت علوی عنوان کرد و افزود:  توجه ویژه به فضای مجازی بخصوص در ایامی که دست ما از برگزاری مراسمات به صورت تجمعی کوتاه است باید در دستور کار قرار گیرد و باید سعی کنیم این فضا را مملو از حضور هوشمندانه و بصیرت افزایی برای آحاد ملت قرار دهیم.
 
 
وی با بیان اینکه امید است با رفتن به سمت اجرای برنامه های مجازی مخاطبین را اقناع کنیم گفت: در خصوص برگزاری مراسمات در فضای مجازی در سطح سپاه شهرستان دنا دو یادواره مجازی شهدا برگزار شده است که با حضور و استقبال خوب مخاطبان همراه بود.
 
 
 
 فرمانده سپاه شهرستان دنا گفت: باید به سمت فضای مجازی حرکت کنیم و در سطح شهرستان دنا نیز حرکت های خوبی صورت گرفته است همچنین  دو یادواره مجازی شهدا دیگر  و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
 
 
 وی بیان کرد: متناسب با سالروز شهادت سردار دلها شهید سلیمانی پویش های خوبی در سطح شهرستان به راه افتاده است همچنین مسابقات کتابخوانی با محوریت سردار سلیمانی و مسابقات تولید محتوا با محوریت مقاومت نیز به راه افتاده و تولیدات خوب و فاخری در این زمینه ایجاد شده است.
 
 
 فرمانده سپاه دنا وی با بیان اینکه فضای مجازی باید محوریت برنامه ها در ایام کرونا باشد گفت: امروزه فضای مجازی نقش بخش خصوصی در شکل‌دهی زندگی و معیشت مردم دارد نباید از خطرات و آسیب های فضای مجازی غافل شد می توان از این فضا به نحو احسنت بهره برد و از آن برای بصیرت افزایی روشنگری و آموزش خانواده‌ها و عموم مردم استفاده کرد.
 
 
ستوده نیا گفت: عده ای سعی می کنند از این فضای غبار آلود و گسترده مجازی برای اجرای نقشه های توطئه آمیز خود و ضربه زدن به نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند باید با تولیدات فاخر و حضور هوشمندانه عرصه را بر معاندین و مخالفین تنگ کنیم.
 
 
 امام جمعه سی سخت در این نشست گفت: ایام الله هایی پیش رو را گرامی میداریم، شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)که حجت خداوند بر عالمیان است را در پیش داریم و تسلیت عرض می کنم خدمت امام عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری و همه اعزه، همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی چهره شاخص و بین المللی مقاومت و همرزمش شهید ابومهدی المهندس را در پیش داریم که شر داعش را کم کرد و حقیقتا در مقابل او سر تعظیم فرود می بریم.

حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد افزود: انسجامی که شهید سلیمانی به وجود اورد مصداق بارز ایام الله است، میتوان گفت شهادت حاج قاسم یکی از آیات اللهی است، انقلاب را زنده کرد، مسیر حق و باطل را برای کسانی که ابهام داشتند روشن کرد و ماهیت دشمن را نشان داد، گاهی اوقات جامعه خفته را سخنرانی و موعظه بیدار نمیکند، ولی شهادت حاج قاسم باعث روشن شدن راه شد.


 

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی یکی از آیات اللهی است که انقلاب را زنده کرد، گفت: این شهید بزرگوار هم با وجودش خدمت به انقلاب کرد و هم با خونش انقلاب را بیمه کرد، مکتب حاج قاسم راه را از بیراهه نشان داد و مانند ستاره ای در شب برای نسل جدید میدرخشد.

 

امام جمعه سی سخت ضمن گرامیداشت شهادت شهید فخری زاده گفت: این شهید بزرگوار که مظلومانه شهید شد استمرار راه حاج قاسم بود، و در راه خدا شهید شد به جرم اینکه در مسیر حق ایستاده بود.

وی بیان کرد: امروز در شرایط خطیری هستیم، باید این مسیر را با بصیرت و صبر پشت سر بگذاریم،  ما باید پیشتاز در کمک رسانی باشیم همانطور که سپاه و بسیج نشان داده در کنار مردم هستیم، باید تلاش کنیم به فضل الهی این انقلاب و این پرچم را به سر منزل مقصود برسانیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین مصباح گفت: در سخنرانی های شهید سلیمانی که بنگریم می بینیم خداوند چنان بصیرتی در سایه تقوا و اخلاص به ایشان داده بود که نشان دهنده ارادت وی به اهل بیت و ائمه بوده است، همانگونه که مقام معظم رهبری در شأن وی می فرمایند این "رفیق خوشبخت ما"، و سخنانی که می فرمایند نشان از بصیرت عمیق نسبت به ولایت است.