کدخبر: ۱۷۷۷۲۳
۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۸
چاپ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا خبر داد:

استقبال از هفته بسیج با 42 عنوان برنامه در شهرستان دنا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) شهرستان دنا از اجرای ۴۲ عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سفـیردنــا؛ سرهنگ پاسدار صادق عرفانی مقام در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ضمن تبریک هفته بسیج و ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار،به اهم برنامه های اجرایی در هفته بسیج این شهرستان اشاره کرد و گفت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم شهرستان، اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند ،توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان و توزیع لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند از جمله برنامه های مهم این هفته خواهد بود.

 

وی به دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان دنا اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره های خانگی برای شهدایی که تاریخ شهادتشان در این هفته بوده در سطح شهرستان ، تجلیل و دیدار با خانواده های معظم شهدا ، حضور بسیجیان در مصلای نماز جمعه در شهرستان(میقات صالحین) همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج ، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، نشست های بصیرتی و روشنگری در سطح مدارس ، برگزاری نشست های آزاد اندیشی و تریبون آزاد در مدارس ، گردهمایی بسیجیان با عنوان همایش اقتدار در روز ۵ آذر خبر داد .

 


عرفانی مقام به شعار هفته بسیج اشاره کرد و گفت: هفته بسیج امسال از بیست و نهم ابان ماه با شعار محوری« بسیج امید ملت ایران» آغاز می شود.

 

فرمانده سپاه دنا گفت: حضور بسیج همواره در همه برهه های حساس کشور ملموس بود و خدمات ارزنده ای توسط بسیجیان به مردم صورت می‌گرفت.

انتهای پیام/