کدخبر: ۱۷۷۷۰۹
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۳
چاپ

با پیگیری های رسانه‌ای؛

سهمیه سوخت‌آزاد پمپ‌بنزین سی‌سخت افزایش یافت

پس از گلایه شهروندان و مسافران از کمبود کارت سوخت آزاد در جایگاه سوخت‌گیری شهر سی سخت با پیگیری رسانه ای یک کارت سوخت دیگر به این جایگاه اختصاص یافت.

به گزارش سفیردنا؛ شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا در ۳۵ کیلومتری یاسوج قرار دارد و یکی از مناطق توریستی استان کهگیلویه وبویراحمد و جنوب کشور محسوب میشود که در ایام مختلف سال میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشکر است.

 

جمعیت شهر سی سخت در فصل برداشت میوه در تابستان و پاییز افزایش می باید و وجود مسافران زیاد در این ایان بر جمعیت شناور در این شهر می افزاید که نیاز به امکانات اولیه بخصوص سوختگیری را بالا می برد.

 

پیش از این سفیردنا در پی گلایه شهروندان سی‌سختی نسبت به دریافت بنزین آزاد در جایگاه سوختگیری این شهر گزارشی به همراه مصاحبه با مسئولان شرکت پخش فراورده های نفتی استان منتشر کرد(خبر را اینـــــــجا بخوانید)

 

شهر سی سخت با وجود تورستی بود تنها یک جایگاه سوخت با چهار نازل دارد که در زمان حضور مسافران جوابگو نبوده و شاهد صف طولانی بنزین در وروی این شهر هستیم.

 

یکی از گلایه های شهروندان در خصوص سوختیگیری در سی سخت علاوه بر کمبود پمپ، کمبود کارت سوخت آزاد بوده چرا که تنها یک کارت سوخت آزاد در این جایگاه با ظرفیت حدود ۲۵۰ مرتبه سوختگیری وجود داشت که این موضوع خود موجب ایجاد صفوف طولانی شده بود.

 

پس از گلایه شهروندان و مسافران از کمبود کارت سوخت آزاد در جایگاه سوخت‌گیری شهر سی سخت با پیگیری رسانه ای یک کارت سوخت دیگر به این جایگاه اختصاص یافت.

 

ملایی متصدی تنها جایگاه سوختگیری در سی سخت گفت: حدود ۴۰ سال پیش یکی از اولین جایگاه های سوخت در استان را به منظور خدمت به مردم و رفاه شهروندان در سی سخت راه اندازی کردم که با فراز و نشیب های زیادی همراه بود.

 

وی افزود: با توجه به توریستی بودن سی سخت و بنا به درخواست شهروندان در خصوص افزایش کارت سوخت آزاد، با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی استان یک کارت سوخت آزاد دیگر به این جایگاه اضافه شد.

 

انتهای پیام/