کدخبر: ۱۷۷۶۷۲
۰۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۶
چاپ

داغ‌های مجازی؛

گلایه خانواده پیرزن یزدی فوت شده در آبشار یاسوج از هلال‌احمر

یکی از اعضای خانواده پیرزن یزدی که چند روز پیش در آبشار یاسوج مفقود و فوت‌شده بود، در فضای مجازی از هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گلایه کرد.

به گزارش سفیردنا؛ در تاریخ ۲۸ مردادماه سال جاری پیرزنی ۷۵ ساله از شهروندان یزد در منطقه تفریحی آبشار یاسوج مفقود شد، بنا به اعلام خانواده خانم مفقودشده، وی دارای بیماری آلزایمر بوده است که جنازه وی پس از هفت روز توسط نیروهای هلال‌احمر بویراحمد پیدا شد.

 

اکنون یکی از اعضای این فرد فوت‌شده در فضای مجازی با انتقاد از هلال‌احمر این‌گونه ادعا کرد: مادرم را در آبشار یاسوج ساعت ۱۸ عصر گم کردیم و همان موقع به هلال‌احمر اطلاع دادیم ولی فردا صبح ساعت ۷ آمدند و با سگ‌ها مخصوص در کوه به دنبال گمشده ما گشتند.

وی همچنین ادا کرد: پس از پیدا شدن جنازه مادرم به رئیس هلال‌احمر گفتن چرا روز اول دنبال گمشده ما در کوه نگشتید؟ که وی به من گفت: «وظیفه ما نبوده در کوه بگردیم!».

 

لازم به ذکر است مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد پیش این گفته بود: به دنبال اعلام مفقود شدن خانمی ۷۵ ساله اهل استان یزد به مرکز کنترل و هماهنگی ۱۱۲ جمعیت استان بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

 

گلایه فرزند پیرزن فوت‌شده یزدی در آبشار یاسوج که در فضای مجازی منتشرشده در زیر آمده است: