کدخبر: ۱۷۷۶۶۷
۰۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹
چاپ

نتیجه جدال شهرداری و مخابرات استان؛

پروژه سیستم پایش تصویری سی سخت متوقف شد

مدیرکل مخابرات استان از توقف پروژه سیستم پایش تصویری سی سخت به دلیل عدم امضای توافق‌نامه از سوی شهرداری خبر داد

به گزارش سفــیردنــا؛ شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا که شهری توریستی و مهاجرپذیر بوده از این فنّاوری‌ بی‌بهره بوده که به یکی از چالش‌های این شهر تبدیل‌شده است.

 

پیش از این نیز این سفیردنا به منظور تنویر افکار عمومی و باتوجه به ضروروت این طرح موضوع نیمه کاره ماندن پروژه پایش تصوری سی سخت را بررسی ومنتشر کرده بود (خبر را اینــــــــــجا بخوانید.)

 

 در این خصوص یکتاپرست سرپرست شهرداری سی سخت از همکاری نکردن مخابرات در این زمینه خبر داد و افزود: مخابرات استان در توافق‌نامه‌ای که تنظیم کرده است اذعان دارد که حفاری و تعمیر و نگهداری باید بر عهده شهرداری باشد که امکان‌پذیر نیست، درصورتی‌که دوربین و علمک را خریداری کرده‌ایم و در خصوص حفاری هم آمادگی لازم جهت همکاری با مخابرات راداریم.

 

امیری مدیرکل مخابرات استان در این خصوص گفت: جلسات مختلفی با شهرداری سی سخت برگزار شد ولی تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم زیرا تفاهم‌نامه‌ای که همه شهرداری‌های استان امضا کرده‌اند را شهرداری سی سخت امضا نکرده است.

وی افزود: طبق قانون اگر توافق‌نامه را پذیرفتند و امضا کردند مخابرات نیز به تعهدات خود عمل خواهد کرد و اگر امضا نکند نیز تعهدی در قبال سیستم پایش تصوری سی سخت نداریم.

سه مرتبه در سی سخت حضور یافتم که دادستان و فرمانده انتظامی دنا نیز در جریان موضوع هستند ولی شهردار پای‌کار این موضوع نیست.

 

در خصوص فیبر نوری در سی سخت گفت: اکثر مناطق شهر سی سخت مجهز به فیبر نوری شدند و مشکلی از بابت فیبر نوری در سی سخت نداریم.

 

اکنون طبق اظهارات سرپرست شهرداری سی سخت و مدیرکل مخابرات استان و تناقضاتی که وجود دارد که گویا قرار نیست شهر سی سخت به سیستم پایش تصویری که یکی از ضروریات در مدیریت شهری است تجهیز شود.

انتهای پیام/