کدخبر: ۱۷۷۶۶۳
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۲
چاپ

بهت و حیرت شهروندان از تبدیل تنها پارک شهری سی سخت به یک ساختمان اداری

تنها پارک شهری در سی سخت مدت زیادی متروکه مانده و اکنون تغییر کاربری داده و قرار است به ساختمان اداری تبدیل شود.

به گزارش سفـــیردنـــا؛ سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی استان کهگیلویه وبویراحمد واقع در جنوب غربی کشور است که دارای آب و هوای مطبوع و طبیعت بکر است. 

 

به رغم قرار گرفتن سی سخت در کوهپایه های دنا، مسافران زیادی از سراسر کشور در فصول مختلف سال این شهر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند.

 

یکی از مواردی که در زمینه جذب گردشگر باید مورد توجه قرار گیرد توجه به فضای سبز و مبلمان شهری است که این مهم در شهرهای توسعه یافته بسیار حایذ اهمیت است.

 

در سایر شهرهای کشور مسئولان‌ شهری به دنبال ایجاد فضای سبز بیشتر در شهر هستند ولی درشهر سی سخت که لقب توریستی بودن را به یدک می کشد، تنها پارک موجود در سطح شهرکه مدت زیادی متروکه مانده، تغیر کاربری داده و قرار است به ساختمان اداری تبدیل شود. 

 

این اقدام بهت و حیرت شهروندان را به همراه داشته به گونه‌ای که در محافل حضوری و مجازی نقل مجالس شده است.

 

سرپرست شهرداری سی‌سخت در این خصوص گفت: میزان سرانه فضای سبز شهر سی‌سخت نسبت به کشور در سطح بالایی برخوردار و حتی بیشتراز حد استاندار است.

 

یکتاپرست افزود: قرارداد تبدیل پارک مرکز شهر سی سخت به ساختمان فرهنگسرا در سال ۱۳۹۸ منعقد شده است ولی ما به جد در حال تلاش برای ایجاد پارک محله ای مناسب برای خانواده‌ها و کودکان هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه پارک و فضای سبز نیاز ضروری یک شهر به شمار می رود، گفت: یکی از دغدغه‌ای اصلی شهرداری سی سخت بهسازی وایجاد فضای سبز است که در جلسات مدیران شهرستان این موضوع را مطرح و پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/