کدخبر: ۱۷۷۶۵۸
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۵
چاپ

پیگیری سوژه‌های مردمی؛

تنها شعبه پلیس +۱۰مرکز شهرستان دنا تعطیل شد

باوجود نزدیکی به اربعین حسینی و افزایش درخواست صدور گذرنامه، تنها مرکز پلیس+۱۰ در مرکز شهرستان دنا تعطیل شد.

به گزارش سفیردنا؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از خدمات به صورت اینترنتی شده تا دسترسی برای عموم مردم راحت تر و با صرف هزینه کمتر صورت گیرد.

 

شهر سی‌سخت با وجود اینکه مرکز شهرستان دنا بوده و جمعیت زیادی به صورتی بومی و مهاجر در آن زندگی می کند از داشتن بیمارستان و مرکز بیماریهای تخصصی، مخابرات و پلیس+۱۰ محروم است.

 

باوجود نزدیکی به اربعین حسینی و افزایش درخواست صدور گذرنامه، تنها مرکز پلیس+۱۰ در مرکز شهرستان دنا تعطیل شد.

 

معاون فرماندار دنا در این خصوص گفت: پلیس+۱۰ مجموعه‌ای از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط پلیس است در دفاتری به نام دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (سابقاً دفاتر پلیس+۱۰) ارائه می‌شود.

 

خانم روستا افزود: باتوجه به اینکه مراکز پلیس+۱۰ با طی کردن مراحلی و اخز مجوز به اشخاص حقیقی واگذار شده است، این مرکز طبق اذعان نماینده آن مقرون به صرفه نبوده و نیاز به اجاره مکانی برای برپایی دفتر داشته که در حال حاضر تعطیل شده است.

 

وی بیان کرد: محل کنونی پلیس راهور دنا در سی سخت برای مرکز پلیس+۱۰ در نظر گرفته شده است که منوط به تخلیه و نقل مکان راهور به ساختمان جدید است، که به زودی صورت می گیرد.

 

گفتنی است: خدمات پلیس+۱۰ شامل خدمات وظیفه عمومی، صدور کارت سوخت، تعویض گواهی‌نامه رانندگی در ایران، صدور گذرنامه، صدور گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، صدور پروانه کسب ( جواز اماکن عمومی)، ترخیص خودرو، ارایه خلافی خودرو، اموریارانه نقدی، احرازهویت و برخی موارد دیگر می‌شود.

انتهای پیام/