کدخبر: ۱۷۷۶۰۴
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۹
چاپ

یکی از اعضای شورای شهر شهردار سی سخت شد/آیا باید منتظر جدال های جدید شورا و شهردار در سی سخت باشیم؟

با رای اعضای شورای اسلامی شهر؛ شهردار جدید شهر سی‌سخت معرفی شد.

به گزارش سفیردنا؛ حجت‌الاسلام حمید تقی‌زاده رئیس شورای اسلامی سی‌سخت گفت: در جلسه رسمی روز ۲۱ فروردین ماه شورای اسلامی سی‌سخت، با رای اکثریت اعضای شورا محمد فرهادی عضو شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار جدید سی سخت معرفی شد.

 

گفتنی است پیش از این کیانوش صیادی شهردار سی سخت بود که شهروندان طی دو سال شاهد جدال فراوان شورای شهر و شهرداری بودند و اختلاف سلیقه های زیاد در این بین وجود داشت که برخی ها آن را جدال بین سهم خواهی و عدم باج دهی می دانستند و برخی دیگر عدم تعامل! 

 

این جدال ها تا جایی پیش رفت که به نحوی شورای شهر سی سخت شهرداری عملا وظایف خود را رها کرده و صرفا به دنبال استیضاح بودند، تا اینکه پس از چند جلسه طرح سوال شهردار سابق سی سخت استیضاح شد تا جایی که به گفته یکی اعضای شورای شهر جمله "بلخره نفس راحتی کشیدیم!" بیان شد.

 

البته تقی زاده نیز  دلیل برکنار شهردار سی سخت را تعامل نداشتن با شورا و کارکنان شهرداری و نگاه شدید سیاسی عنوان کرده بود.

 

پس از صیادی، مهدی یکتاپرست مسئولیت واحد نقلیه شهرداری و کارمند واحد آتش نشانی به عنوان شهردار موقت بصورت سرپرست شروع به کار کرد تا اینکه با رای ۳ نفر از ۴ عضو شورا، محمد فرهادی یکی از اعضای شورای شهر به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا با یک دست شدن شورا و شهردار، شهر سی سخت تکانی به خود می خورد و پروژه‌ای های نیمه تمام به سامان می رسد یا باز هم شاهد جدال ها و تنش هایی در این بین هستیم!؟

 

و اینکه آیا شهردار تازه نفس که از بدنه خود شورای اسلامی است برنامه ای برای پیشرفت سی سخت و اجرای پروژه های جدید و اتمام پروژه های نیمه کاره دارد یا مجددا با شورای شهر درگیر جدال های سیاسی و اخلاف سلایق که آفت هر شهری است می شوند. 

انتهای پیام/