کدخبر: ۱۷۷۵۸۲
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۴۱
چاپ

خودپردازهای خسیس و مریض بانک های سی سخت را دریابید!

در شهر توریستی سی سخت روزهای پایان هفته برخی دستگاه های خودپرداز بانکی خدمات مناسبی ارائه نمی دهند.

به گزارش سفــــیردنــا؛ بانکداری نوین در مرکز شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد برای مردم دردسرساز شده و استفاده از دستگاه‌های خودپرداز دریافت نقدینگی مشکلات مردم را بیشتر کرده است.

 

با آمدن خودپردازها تا حدود زیادی مردم از دردسر وقت‌گیربودن مراجعه به بانک‌ها برای دریافت وجه نقد خلاص شدند اما مدتی می‌شود که عابر بانک‌ها در سیسخت برای مردم مشکل‌ساز شده‌، یا پول کافی در دستگاه‌ها نیست یا به دلیل نقص فنی امکان ارائه خدمات ندارند.

 

یکی از شهروندان سی سخت طی تماسی با خبرنگار ما گفت: در شهر توریستی سی سخت روزهای پایان هفته و برخی از ساعات شبانه روز برخی دستگاه‌های خودپرداز بانکی خدمات ارائه نمی‌دهند.

 

وی افزود: از دیگر مشکلات خودپردازهای بانک های قرض الحسنه در سی سخت عدم سرویس دهی به کارت دیگر بانک‌های عضو شتاب بوده که مشکلاتی برای مردم به وجود آورده است.

 

این شهروند سی سختی در ادامه گفت: گاهی ۲ دستگاه عابر بانک در کنار هم مشاهده می‌شوند که یکی از دسترس خارج است و دیگری وجوهاتی دارد که با نیاز مشتری همخوانی نداشته و از پرداخت وجه نقد امتناع می‌شود و این موضوع را باید مدیران بانک‌ها حتماً در نظر داشته و اسکناس‌های مختلف و موردنیاز مردم واریز شود.

 

بدون شک با نزدیک شدن به ایام نوروز نیاز به وجه نقد افزایش پیدا می‌کند و مسئولان بانکی استان باید خودپردازهای خسیس را دریابند و با سرویس‌دهی مناسب نیازهای مردم را رفع کنند.

 

اگرچه با افزایش نقل و انتقالات اینترنتی و دستگاه‌های کارت‌خوان  در فروشگاه‌ها تا حدود زیادی مشکل کمبود وجه نقد رفع شده اما همان‌گونه که گفته شد برخی مشاغل با وجه نقد کار می‌کنند و نبود پول در برخی ساعات شبانه‌روز دردسرساز می‌شود.

 

سفیردنا امروز سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ تلاش کرد تا گفتگویی را با آقای دانش‌آموز دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در کهگیلویه و بویراحمد ترتیب دهد اما متأسفانه موفق به این گفتگو نشد ولی درعین‌حال بر اساس رسالت رسانه‌ای که بر عهده‌داریم موضوع را مطرح و آمادگی داریم تا پاسخ‌های شفاف مسئولان را در این رابطه به اطلاع مردم برسانیم.


انتهای پیام/

انتهای پیام/