کدخبر: ۱۷۷۵۸۱
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰
چاپ

پیگیری سوژه های مردمی؛

جوشش آب شرب از دل زمین و هدررفت مایع حیات در روستای تمنک دنا+فیلم

شکست لوله های زیرزمینی در روستای تمنک دنا باعث هدررفت آب شرب شده است و هم اکنون ادامه دارد.

به گزارش سفیردنا؛ روستای تمنک از بزرگترین روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد و در شهرستان دنا بخش پاتاوه واقع شده است.

 

شکست لوله های زیرزمینی در روستای تمنک دنا باعث هدررفت آب شرب و جاری شدن آن در خیابان شده است و هم اکنون ادامه دارد.

 

یکی از روستانشینان تمنک در شهرستان دنا با ارسال فیلمی از هدر رفت آب شرب در این روستا خبر داد.

 

این فرد روستایی گفت: حدود پنج روز است که این شکستگی اتفاق افتاده و آب شرب به هدر می رود و با وجود گزارش به اداره آب و فاضلاب پاتاوه متاسفانه تا کنون ترمیم نشده و به حال خود باقی مانده است.

 

گیلانی از مسئولین آب و فاضلاب شهرستان دنا در این خصوص گفت: گزارش شکستگی لوله آب در روستای تمنک به دست اداره پاتاوه رسیده است و مراتب را به گوش اداره آبفا در پاتاوه رسانده ایم، زیرا بررسی شکستگی‌های روستاهای بخش پاتاوه برعهده واحد پاتاوه است.

 

وی افزود: نیروهای اداره آبفای پاتاوه باید دستگاه فیوژن را از آبفای شهرستان دنا گرفته و خود اقدام به رفع شکستگی آب کنند، مراتب در حال انجام است و به زودی این مشکل شکستگی حل خواهد شد.

 

این مسئول ضمن تشکر از مردم روستای تمنک بابت گزارش اعلام شکستگی لوله آب گفت: در فصل زمستان به دلیل احتمال یخ زدگی آب در لوله ها میزان شکستگی لوله های زیر زمینی و هدر رفت آب افزایش می یابد، لذا از همه مردم شهرستان دنا در شهر و روستاها تقاضا داریم در صورت مشاهده شکستگی ها مراتب را به اداره آبفا گزارش دهند.

 

گفتنی است در این خصوص تلاش فراوان شد مه با بالنده مسئولان آبفای پاتاوه و سبحانی مسئولان آبفای دنا تماس برقرار شود ولی گوش آنها در دسترس نبود.

 

 

فیلم را در زیر مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/