کدخبر: ۱۷۷۵۷۹
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۷
چاپ

پیگیری سوژه های مردمی؛

۴ روز بدون آنتن تلفن همراه در روستای دهنو سی سخت/آیا رعدوبرق مقصر است؟ یا منحل شدن مخابرات در شهرستان دنا؟

روستای دهنو در ۵ کیلومتری سی سخت چهارمین روز بدون آنتن تلفن همراه را سپری می‌کند.

به گزارش سفیردنا؛ روستای دهنو در پنج‌کیلومتری شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا واقع شده است که چهارمین روز بدون آنتن تلفن همراه را تجربه می‌کند.

 

مردم این روستا از عدم وجود آنتن تلفن جهت برقراری ارتباط گلایه دارند و خواستار پیگیری این موضوع از مسئولان شده‌اند.

 

با وجود بارش برف سنگین در سی سخت و روستاهای اطراف لزوم برقراری ارتباط بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

 

با بارش باران‌های سیل‌آسای اخیر در سی سخت و ریزش سنگ بزرگ از کوه در حوالی پل کلو که حد فاصله سی سخت و روستاهای تل سیاه کوخدان سرمور و دهنو واقع شده، برق این روستاها قطع شد، اهالی روستای دهنو قطعی برق را عامل نبود آنتن می‌دانستند چرا که از همان روز تاکنون آنتن تلفن همراه کاملاً از بین رفته است.

سفیردنا این موضوع را از مسئولین امر پیگیری کرد.

 

لازم به ذکر است شهر سی سخت و شهرستان دنا اداره مخابرات ندارد در واقع اداره مخابرات آن منحل شده و به اداره مخابرات بویراحمد الحاق شده است همین موضوع هم باعث بروز مشکلات و معضلات برای مردم شده است که در صورت بروز قطعی تلفن و نبود آنتن‌دهی تلفن همراه مدت‌ها طول می‌کشد تا از شهرستان بویراحمد اقدام به وصل آن کنند.

 

با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و گفت‌وگو با مدیر مخابرات سابق سی سخت دلیل قطعی آنتن تلفن همراه روستای دهنو مشخص شد.

 

کریمی به سفیر دنا گفت: آنتن‌دهی در روستای دهنو از دکل واقع در روستای بیاره تغذیه می‌کند و به دلیل وقوع رعدوبرق سیستم‌های دکل بیاره آسیب‌دیده‌اند و با وجود بارش برف و ازبین‌رفتن جاده دسترسی تا کنون وصل نشده است.

 

این مسئول سابق افزود: هم اکنون پیگیری مشکلات مخابراتی سی سخت با شهرستان بویراحمد است و پرسنل مخابرات بویراحمد هم اکنون در حال تلاش برای وصل کردن و بهبود سیستم‌های تخریب شده در بیاره هستند؛ ولی به دلیل بارش برف عملیات با کندی پیش می‌رود که به‌زودی آنتن تلفن همراه وارد مدار می‌شود.

انتهای پیام/