کدخبر: ۱۷۷۵۴۸
۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸
چاپ

تنها استخر شنای شهرستان دنا در خواب زمستانی فرو رفته است

استخر شنا در شهر سی سخت که روزی میزبان جوانانی از سراسر استان بود اکنون مدت هااست در خواب زمستانی به سر می برد.

 به گزارش سفیردنا؛ تنها مرکز تفریحی آبی شهرستان دنا در سی سخت که روزی میزبان جوانانی از سراسر استان بود اکنون مدت هااست در خواب زمستانی به سر می برد.

 

استخر شنای سی سخت در پی وقوع زلزله سال ۹۹ در شهرستان دنا آسیب جدی دید که پس از کش و قوس فراوان به پیمانکار واگذار شد و پس از آن مدت کوتاهی شروع به فعالیت کرد، ولی اکنون به دلایل مختلف این مرکز تفریحی ورزشی تعطیل است.

 

استخر سی سخت علاوه بر محلی برای شنا و ورزش های آبی مکانی برای آب درمانی بیمارانی بود که از ناحیه پا، کمر، گردن و زانو رنج می برند. 

 

اکنون به دلیل برودت سرما و کاهش مصرف گاز در سراسر کشور برخی از مکان های پر مصرف تعطیل شده است که استخر سی سخت نیز یکی از آنهاست.

 

شعبانی بخشدار مرکزی شهرستان دنا در این خصوص به صبح زاگرس گفت: جامعه‌ای که روح و روان آن سالم نباشد مریض خواهد بود و جامعه ای سالم است که به ورزش اهمیت می دهد پس ما باید همواره راه و امکانات را برای ورزش کردن جوانان محیا کنیم. 

 

وی افزود: برای بازگشایی تنها استخر شهرستان دنا مکاتباتی با مدیرعامل گاز استان و مدیرکل ستاد بحران استانداری انجام دادیم که هر چه سریعتر استخر شنای سی‌سخت بازگشایی شود و ورزشکاران و همه مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

این مسئول همچنین بیان کرد: مسئولان مربوطه نیز در خصوص بازگشایی استخر سی سخت قول هایی دادند که امیدواریم هر چه سریعتر عملی شود و درب استخر شنای سی سخت به روی ورزشکاران و شناگران باز شود.

انتهای پیام/