کدخبر: ۱۷۷۵۳۹
۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳
چاپ

مدیر عامل خانه پویانمایی انقلاب اسلامی در گفتگو با سفیردنا؛

کمترین حق حاج قاسم شهادت بود و به نهایت آرزوی خود رسید

محمد امین همدانی انیمیشن سازان مطرح کشور کمترین حق حاج قاسم را شهادت عنوان کرد و گفت: او به نهایت آروزی خود رسید.

محمدامین همدانی کارگردان و تهیه کننده انیمیشن "پسران دلفین" به مناسب سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به سفـیردنـا گفت: من کوچک تر از آن هستم که بخواهم در مورد حاج قاسم چیزی بگویم، اولی مهمترین حسرتی که همیشه میخورم در خصوص حسن عاقبت ایشان است.

 

 

این انیمیشن ساز مطرح کشور افزود: اشقی الاشقیاء زمان کمر همت برای شهادت سردار سلیمانی بسته بود و این یعنی نه عظمت و بزرگی شهید سلیمانی، و دیدیم که به نهایت آرزوی خود که شهادت بود رسید. 

 

مدیر عامل و موسس خانه پویانمایی انقلاب اسلامی گفت: کمترین حق حاج قاسم در طول مجاهدت های او را شهادت عنوان کرد و گفت: او به نهایت آروزی خود رسید، و این جای حسادت دارد.

 

همدانی به وضعیت و استعدادهای جوانان ایرانی در زمینه انیمیشن در منطقه اشاره کرد و گفت: اگر به سرمایه های انسانی توجه بیشتری شود می‌توان در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن داشت،  همانگونه که میبینیم در این خصوص آثار خوبی با موضوع سردار سلیمانی تولید شده است.

 

وی همچنین از پروژه مشترک انیمیشنی خود با کشور روسیه با عنوان "شاهزاده و اژدها" یاد کرد و گفت: سریال انیمیشنی پسران دلفینی نیز در حال تولید است که پیش از این فیلم سیمایی آن تولید و پخش شد.

 

محمدامین همدانی متولد ١٣۶۶ است و بیش از ١۵سال سابقه کار در فضای انیمیشن دارد. او که در مقطع کارشناسی و در رشته فرهنگ و ارتباطات در دانشگاه امام صادق(ع) تحصیل کرده است، از سال٨٧ تا٩٠ مدیر عامل و موسس موسسه هفت سنگ ماهان رسانه بوده است و پس از آن نیز تاکنون، مدیر عامل و موسس خانه پویانمایی انقلاب اسلامی است. در کارنامه هنری همدانی تهیه کنندگی و کارگردانی انیمیشن های سینمایی و سریالی فراوانی ازجمله «بازگشت»، «در بوشهر»، «دره زنجفیل»، «همسایه ها»، «سربازان بین الملل (آتو)»، «درنگ»، «نوروز آن سال ها»، «تاریخ جنگ»، «چاخان تی وی»، «دربست» و «عموسام» به چشم می خورد و جوایز متعددی را از جشنواره های بسیج، مقاومت، عمار، خلیج فارس و... کسب کرده است.

انتهای پیام/