کدخبر: ۱۷۷۴۸۹
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳
چاپ

به خطر افتادن سلامت مردم با سرازیر شدن پسماند گاوداری دنا به رودخانه بشار/ لزوم ورود دستگاه قضائی و برخورد با خاطیان

فیلمی از ورود پسماند گاوداری دنا به رودخانه بشار در فضای مجازی در حال انتشار بود که در صورت صحت موضوع سلامت مردم در خطر است.

به گزارش سفیردنا؛ فیلمی از ورود پسماند گاوداری دنا به رودخانه بشار در فضای مجازی در حال انتشار بود که در صورت صحت موضوع سلامت مردم به خطر است.

 

 

گاوداری دنا در مجاورت روستای سرتنک از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا مشکلاتی را برای روستائیان به وجود آورده است که پیش از این از سوی صبح زاگرس رسانه ای شد.

 

این گاوداری ۳ هزار راسی از زمان تاسیس یعنی از سال ۸۰ تاکنون مشکلات فراوان زیست محیطی و بهداشتی را به همراه داشته که هم اکنون کلیپی از ورود پسماند آن به رودخانه بشار در فضای مجازی در حال انتشار است.

 

پیش از این نیز بوی بد فاضلاب این مجتمع بزرگ گاوداری اهالی روستاهای سرتنگ توت نده، ساران و دلی توت نده و همچنین مسافران جاده یاسوج-اصفهان را به ستوه آورده بود که باعث مهاجرت بسیاری از اهالی این روستاها به شهر شد.

 

 

 

امام جمعه سی سخت با اشاره به فیلم سرازیر شدن پساب گاوداری بزرگ دنا به رود بشار گفت: نمی‌توانم این فیلم را در حال حاضر تایید کنم از طریق دادگستری و دادستانی پیگیر آن هستم اما خدا کند که این فیلم واقعیت نداشته باشد.

 

 

 

مصباح‌نژاد در ادامه با بیان اینکه از محیط زیست به شدت گلایه‌مند هستم و نگرانی دارم گفت: مسئولان کشوری باید به استان ما بیایند و مشکلات را بررسی کرده و ببینند که چه کمبودهایی وجود دارد.

 

 

 

وی گفت: مسئولان بهداشتی استان کجا هستند و چه نقشی در سلامت جامعه دارند این گونه که مشاهده می‌شود مشکلات بهداشتی را نمی‌بینند.

 

 

 

فیلم مورد نظر را در زیر مشاهده می کنید: