کدخبر: ۱۷۷۴۷۰
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
چاپ

تونل پاتاوه دهدشت فرو ریخت! از شایعه تا واقعیت+ فیلم

کلیپی از زیرش تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود در فضای مجازی در حال انتشار است.

به گزارش سفیردنا؛ تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود ناگهان فرو ریخت. 

 

صبح امروز فیلمی که نشان می‌دهد یکی از تونل‌های جاده دهدشت-پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که به روز افتتاح نزدیک می‌شود، ریزش می‌کند.

 

محمد راستا، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص ضمن تکذیب اطلاعات این فیلم و رد شایعه‌ها در این رابطه گفت: این فیلم مربوط به اوایل سال ۱۳۹۹ است و خسارت جانی به دنبال نداشت.

 

او با اشاره به تداوم عملیات ساخت این تونل، افزود: به دلیل تجربه ریزش، ساخت و بهسازی آن حساسیت و دقت بیشتری در کار را می‌طلبد و پیش بینی می‌شود تا یک سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

راستا افزود: کار ساخت دهانه‌ها و فضای بیرونی تونل انجام شده و محکم کاری فضای داخلی آن برای جلوگیری از ریزش مجدد آن با تلاش مهندسان، متخصصان و کارگران این حوزه در حال انجام است.

 

این مقام مسئول به ساخت کنارگذر برای تردد خودرو‌های سبک و سنگین اشاره کرد و ادامه داد: جاده دهدشت-پاتاوه مسدود نیست و مشکلی در تردد وجود ندارد.

 

راستا در پایان وقوع ریزش مجدد تونل در جاده دهدشت-پاتاوه را تکذیب کرد و از مردم خواست به شایعه‌ها و اطلاعاتی کذب که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، توجه نکنند و اخبار را فقط از رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.

 

 

فیلم مورد نظر را در زیر مشاهده کنید: