کدخبر: ۱۷۶۹۶۶
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷
چاپ

وانت های دوره گرد چالش جدید شهر زلزله زده سی سخت+عکس

حضور غیربومیان و وانت های دوره گرد یکی از دغدغه های این روزهای شهروندان سی سختی و مردم دنانشین شده است و موجبات نگرانی آن ها را فراهم آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا، وقوع زمین لرزه در تمام نقاط دنیا همیشه علاوه بر خسارات و خرابی هایی که به بار می آورد چالش های دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت؛ یکی از این چالش ها به مسائل امنیتی و همچنین روانی پس از وقوع زمین لرزه مربوط می شود که گاهی آثار مخرب آن از خرابی منازل مسکونی و تاسیسات ساختمانی بیشتر است.

 

وقوع زمین لرزه بیست و نهم بهمن ماه در شهرستان دنا نیز علاوه بر خسارات فیزیکی که به  دنبال داشته است چالش هایی را به دنبال داشته که از جمله آن ها می توان به حضور وانت های دوره گرد در سطح شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن اشاره کرد.

 

یکی از شهروندان سی سختی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: با توجه به اینکه عده ای از مردم بخشی از وسایل خود را در گوشه ای از ملک خود گذاشته اند و تعدادی وانت بار تحت پوشش خرید اسقاط و ضایعات ولی به هدف های دیگر از صبح تا عصر در حال پرسه زدن در کوچه ها هستند،از همشهریان تقاضا میشود که در محل ملک خود در هنگام آوار برداری حضور داشته باشند،امیدواریم نیروی محترم انتظامی نسبت به کنترل مبادی ورود و خروج سی سخت اقدام فرماید.

 

نگرانی این فرد از حضور غیربومیان و وانت های دوره گرد یکی از دغدغه های این روزهای شهروندان سی سختی و مردم دنانشین شده است و انتظار دارند در روزهایی که همه درگیر تلاش برای ساخت و ساز منازل مسکونی هستند ، حضور وانت های دوره گرد ذهن آن ها را به خود مشغول نکند.