کدخبر: ۱۷۶۵۱۴
۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸
چاپ

یادداشت مخاطب

آیا مسئولیت سقوط هواپیمای تهران یاسوج را پذیرفتید و عذرخواهی کردید؟/اگر دین ندارید آزاده باشید

اون مشاور دولتی که توییت می زند و از پنهانکاری حرف می زند، هنوز که هنوز است بعد از سه سال مسئولیت سقوط شبهه عمد هواپیمایی تهران یاسوج را نه به عهده گرفته و نه عذرخواهی کرده و نه اجازه داده حتی در مجلس قرائت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفـیردنا؛ به قلم یکی از مخاطبان_دین ندارید، آزاده باشید، سپاه خودش این قدر مظلوم بود که خواسته و ناخواسته سقوط هر هواپیمایی را به آن نسبت می دهند، فوران آتش فشان دماوند، سیل ایام بهار، زمین لرزه، خورشید گرفتگی، ماه گرفتگی و ،،، همه و همه طی این ۴۰ سال به سپاه نسبت داده شد و پاسداران زخم زبان ها و تهمت ها را با جان دل خریدند و  و می خرند.

 

حاجی زاده سلیمانی دیگر است

ولی لحظه ای در دفاع از میهن اسلامی دریغ نخواهد داشت و هیچگاه صحنه را رها نکرده اند، حاجی زاده که نمادی از اقتدار این ملت در عمق آسمان این دیار هست و آخرین صحنه قدرت نمایی وی در به آتش کشیدن بزرگترین پایگاه نظامی امریکا در عراق بود، در پذیرش اشتباه بزرگ پرسنل تحت امرش، نشان داد که قدرت داشتن تنها در درهم کوبیدن نظام استکباری نیست، بلکه قدرت بزرگ تر و آزمون بزرگ الهی پذیرش مسئولیت و شجاعت در بیان صداقت با مردم هست.

 

حاجی زاده سلیمانی دیگری از این آب و خاک هست، اینکه این اشتباه یک فاجعه بود بر همگان روشن و برخوردی بازدارنده را با مقصران می طلبد که از طرف ولی امر مسلمین هم بر آن تاکید شده است. همه دلسوزان قطعا توجه دارند که به خاطر اشتباهی هرچند بزرگ و دستمال کثیفی،نباید قیصریه ای را به آتش بکشند.

 


همه می دانند که قبل از سردار سلیمانی، این سردار حاجی زاده بود که تحت تعقیب برای ترور در سوریه قرار گرفت و حالا ترور شخصیت و النهایه ترور فیزیکی این فرمانده پرافتخار در دستور کار دشمنان قرار گرفته است.

 

چند نکته در این حادثه قابل تامل هست:


۱.چرا کسی از عامل اصلی، امنیتی کردن و مشوش و مخدوش کردن فضای کشور یعنی آمریکا حرفی نمی زند؟؟
۲. چرا به  عکس سردار دل ها  توهین روا می دارند؟؟
 ۳.چرا به درخواست توقف پروازها در آن ساعت  اقدام و توجهی نشد؟
۴.سردار حاجی زاده اشتباه پرسنل پدافند را اطلاع رسانی و به عهده گرفت، چرا دیگران به نوبه خود، قصورات خود در این حادثه و حوادث دیگر را شفاف اعلام نمی کنند و به عهده نمی گیرند؟

 

مسوول سقوط هواپیمای تهران - یاسوج کیست؟


اون مشاور دولتی که توییت می زند و از پنهانکاری حرف می زند، هنوز که هنوز است بعد از سه سال مسئولیت سقوط شبهه عمد هواپیمایی تهران یاسوج را نه به عهده گرفته و نه عذرخواهی کرده و نه اجازه داده حتی در مجلس قرائت شود، تنها چیزی که اعلام کردند اینکه همه بیمه هستند و این درحالی بود که از قضا اون هواپیما هم بیمه نبود.

 

رستاخیز مردمی در وداع با حاج قاسم رای به محور مقاومت بود


برعندازان و منافقین داخلی خوب می دانندکه با این شیطنت ها نمی توانند از مردم به خاطر حضور در تشییع سردار سلیمانی انتقام بگیرند، قطعا حواسشان هست و خواهد بود که صبر مردم حدی دارد، اون رستاخیز مردمی رای به فرزندان مقاوم و عزت این مرزوبوم و محور مقاومت بود، اون جمعیت از هرجا که شما تفسیر کنید آمده بودند، در این کشور حضور دارند و نجیبانه شاهد درنده گویی های جمعیت قلیل و ذلت پذیر شما هستند و به خاطر آرامش کشورشان و امنیت زندگی شان ساکتند، هرچند خار در چشم و استخوان درگلو باشند، اما اگر زمانش برسد دریا خواهند شد.

 

اگرچه داغ سنگینی است و اشتباه هم نابخشودنی و قطعا در نیروهای مسلح برخورد جدی انجام خواهد شود.

 


ما چندین نفر از این شهدا را می شناسیم، خود افرادی انقلابی، نخبه و متدین بودند که در تشییع سردار سلیمانی ضجه می زدند و گریه امانشان نمی داد، حالا عده ای بی تدین و بی تقوا به چه حقی این حادثه را بهانه ای برای انتقام از مردم قرار می دهند و به سلیمانی ها توهین روا می دارند، مسئولین حکومتی اجازه دهند تا یکبار که شده مردم تکلیفشان را با این جماعت درنده گو و درنده خو روشن کنند.

 

 

آنهایی که سفیر انگلیس رهبرشان هست در این مملکت چه کاره اند؟؟


گلایه از برخی افراد دولتی بسیار هست و رفتار برخی از دولتی ها در همراهی با اپوزسیون قابل تحمل نیست، اینا خودشان و خانواده شان برسر سفره نظام دودستی متنعم هستند، به چه حقی تیشه به ریشه این نظام مظلوم و سپاه می زنند، اگر قبول ندارید و دین هم ندارید، آزاده باشید و از نظام و درون دولت بیایید بیرون و از حقوق های آنچنانی دست بکشید.

 

تیتر برخی از روزنامه های دولتی دل انسان را به درد می آورد


هماهنگی رسانه های غرب اعم از دولتی و غیردولتی، در هفته گذشته باید عبرتی باشد که نیست و اکنون در یک مقایسه تیتر برخی روزنامه های ایران و غرب تفاوتی باهم ندارد، و اتفاقا در اکثر تحلیل های خارجی، پذیرش اشتباه توسط یک مقام بلندپایه نظامی بسیار ستایش شده است ولی در اینجا همه سرزنش هست، بی انصافی هم باید حدی داشته باشد.

 

اگر دین ندارید آزاده باشید_یادداشت ارسالی مخاطب

انتهای پیام/