کدخبر: ۱۷۶۰۹۶
۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
چاپ

بی اعتنایی آقای مدیر به درخواست مردم/وقتی سیل سی سخت را می برد/هدرروی مایه حیات و خواب زمستانی آبفای شهری+تصاویر

هدر روی آب در خیابان "امیرکبیر" شهر سی سخت به شکلی بوده که گویی در آن منطقه سیل به راه افتاده است، از طرفی قطعی مکرر آب در برخی نقاط دیگر از شهر موجبات نارضایتی شهروندان از آبفای شهری دنا را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیردنا؛ بی شک سیطره بحران بی آبی و کمبود آب در سطح کشور بر کسی پوشیده نیست به گونه ای که این موضوع باعث شده است در برخی از شهرهای کشور آب جیره بندی شود.

 

 

موضوع هدر روی آب این روزها اعتراض بسیاری از شهروندان در استان کهگیلویه وبویراحمد و شهر سی سخت را به همراه داشته است چرا که این موضوع باعث می شود آب در برخی از نقاط دیگر قطع شده و یا تنها ساعاتی از شبانه روز آب آشامیدنی داشته باشند.

 

 

در خیابان "امیرکبیر" شهر سی سخت هدر روی آب به شکلی است که گویی در آن منطقه سیل به راه افتاده است و موجبات نارضایتی ساکنین آن محله را فراهم آورده است.

 

 

یکی از ساکنین این خیابان به سفیردنا گفت: بیش از یک هفته است که این آب با حجم بسیار زیاد به هدر می رود و هرچقدر با مسوولان آب و فاضلاب تماس می گیرم که این مشکل را حل کنند متاسفانه پشت گوش می اندازند.

 

 

این شهروند سی سختی گفت: وقتی به مسوولان آبفای شهری زنگ می زنیم می گونید نیرو می فرستیم و مشکل را حل می کنند ولی گویا امکانات قطع آب به منظور ترمیم این شکستگی را نداردند و امروز و فردا می کنند.

 

 

یکی دیگر از بانوان ساکن این خیابان با انتقاد به عملکرد  آبفای شهری گفت: جاری شدن این آب در خیابان مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است و هر صبح دچار یخ زدگی می شوند و سلامتی ما را به خطر می اندازند.

 

 

این بانوی سی سختی افزود: هرچه از مسوولان آبفای شهری درخواست می کنیم که به داد ما برسند گویا گوش شنوایی ندارند و مشکلات ما برایشان مهم نیست.

 

 

آب های جاری شده حاصل از شکستگی این لوله باعث شده تجمع آب در زمین های خالی و پر از زباله انتهای کوچه فرعی خیابان امیرکبیر شده که به ساختمان اداره تامین اجتماعی سی سخت نفوذ کرده و مشکلاتی را نیز برای کارمندان آن به وجود اورده است.

 

 

گفتنی است این پایگاه خبری طی تماس فراوان در محل این هدر روی آب با مسوول آبفای شهری دنا موفق به برقراری ارتباط با وی نبوده همچنین این پایگاه خبری حق هرگونه واکنش و انتشار جوابیه مسوولان ذیربط را محفوظ می دارد.